Tevékenység

Tevékenység

A Mediaworks név egy új cégcsoport születését jelzi. Nyomtatott és elektronikus sajtótermékei számát, sokszínűségét, példányszámát, valamit az általuk nap mint nap elért fogyasztók, olvasók és munkavállalói számát tekintve a Mediaworks csoport már a megalakulása pillanatában Magyarország egyik legnagyobb médiavállalatává válik.

A Mediaworks  klasszikus központi tevékenysége, a klasszikus újságírás, az újságok és magazinok által nyújtott információközlés, a minőségi tartalom. A több, mint hatvan médiatermék, print kiadványok, a nyomdai és terjesztési szolgáltatások a médiaportfólió hagyományos Kiadói tevékenységét jelentik. Ez a portfólió egyértelműen mutatja: a Mediaworks sikeres médiavállalkozásként az információs sokféleség és a médiában megnyilvánuló úttörő szellemiség megtestesítője. A Mediaworks szlogenje: "Content first" azaz "Első a tartalom" hivatott kifejezni, hogy a vállalat hisz és invesztál a tartalomba, ezt tartja egy médiavállalkozás legfontosabb alapkövének.

Az online és digitális szolgáltatások, az ide tartozó információközlés, szolgáltatások, partnerekre, hirdetőkre szabható digitális megoldások mind portfóliónk részét képezik. A Médiaworks nagy hangsúlyt fektet a digitális fejlesztésekre, a cég jövőjében jelentős szerepet szán a  digitális megoldásoknak. A sport és gasztro tartalmak mellett további célja piacvezető digitális tartalmak fejlesztése a többi szegmensben is.

Tevékenységünkhöz tartoznak új üzleti irányok is, például a szórakoztatás terület, amely minden televíziózással, rendezvényszervezéssel és a szórakoztatóiparral (így pl. a jegyértékesítéssel) kapcsolatos szolgáltatást magában foglal.  A mediaworks TV produkciókat is gyárt, az ötlettől a finanszírozáson át, a kivitelezésig. A szórakoztatási terület szorosan kötődik a kiadók és a média világához. Ezt a szoros kapcsolatot használja ki a Mediaworks, hogy termékeinek és szolgáltatásainak kínálatát még teljesebbé tegye.

A Mediaworks partnereinek olyan esemény- és projektmenedzsment szolgáltatásokat kínál, amellyel médiakampányaikat kiegészíthetik, még teljesebbé tehetik. Az ügyfelekre szabott kommunikációs tanácsadás a hagyományos ügynöki tevékenységet kiegészíti, a Mediaworksben központosuló professzionális újságírás, termék és fogyasztóismert még könnyebbenjuttatja célba az üzeneteket.

.