Idén szeptemberben ünnepli 15. születésnapját az ország legelső online receptmagazinja, a Mindmegette.hu.

A kerek évfordulóra a Mindmegette csapata egy egyedi tematikus long-form oldallal készül, melyben Magyarország összes régióját végigjárva minden megye ismert és kevésbé ismert gasztronómiai sajátosságait és egyedi receptjeit mutatja be.

Az oldal célja, hogy megismertesse az olvasókat a hazai ízek változatosságával, az egyes receptek eredetével, a jellegzetes alapanyagokkal és hungarikumokkal. A népszerű gasztronómiai események és programajánlatok mellett számos neves cukrászda és évtizedes tradíciókkal büszkélkedő étterem ajánlata is helyet kap.

A bő egy hónapos kampány részeként receptverseny is indul, melyben nem kisebb a cél, minthogy kiderüljön, mely egyedi és helyi értékekkel bíró főétel és desszert hazánk legjobbja. A szakmai zsűri által megválasztott legjobb recepteket értékes ajándékokkal díjazzák.


Az egyedi megjelenésű oldal a felhasználói élményre helyezi a hangsúlyt. Az olvasók már megszokhatták a vezető közösségi médiás szolgáltatásokban, hogy szinte csak görgetniük kell a friss tartalmakért. Ezt a funkciót gazdagítja a látványos, teljes oldalszélességű képformátum, és a kiemelt szövegfelületek. Az oldal struktúrája a magazinélményre fókuszál, a születésnapi felület vizuálisan olyan képi világot ad az olvasónak, mintha egy tematikus, nyomtatott kiadvány vagy egy szép képeskönyv oldalait lapozna.

E formai megjelenés nem titkolt szándéka, hogy nyomatékosítsa a felhasználóban, a látott tartalom megéri a figyelmet. A speciális megjelenésű, és kiemelt minőségű tartalommal a Mindmegette célja, hogy megmutassa, a hazai élelmiszerek és a saját, néha akár titkos családi receptek többet adnak, mint egy-egy egyszerű poszt.

A 15 éves Mindmegette marketing kampányát a MEDIAWORKS házon belül bonyolítja, a saját portfólióján belül országosan és intenzíven kommunikálja. A kreatívok megtervezésénél fontos szempont volt az egyes magyarországi régiók specialitásának népszerűsítése.

Vissza a hírekhez