A FourFourTwo futball magazinnal gyarapodik a Mediaworks portfóliója. A hirdetési és előfizetői feltételek változatlanok maradnak.

A FourFourTwo futballmagazin magyar kiadása a mostani lapszámtól új kiadó, a Mediaworks gondozásában jelenik meg, miután megállapodás született a kiadói jogokról a Haymarket Media Group brit vállalattal.

A FourFourTwo magyar kiadása 2010 óta van jelen a piacon (az 1994-ben induló brit kiadást követte az ausztrál, a nigériai, a dél-koreai, a maláj, a szingapúri, a svéd, az indonéz, a thai, az amerikai, és a török mutáció, majd 2010-ben megjelent a lengyel és a magyar nyelvű változat, amelyet később a görög, a francia, a dán, a kínai, a japán, a dán, a közel-keleti, a holland, a norvég, az orosz, a dél-afrikai, a spanyol és a portugál FFT követett – egyes helyi kiadások angol nyelvűek, és olyan is van, hogy csak az interneten van jelen a brand, vagy csak digitális magazint készítenek), Magyarországon nyomtatott és digitális magazint, valamint internetes oldalt is jelent a FourFourTwo, mindezt természetesen magyarul. A magazin eddigi hazai kiadójával a zökkenőmentes átállás érdekében együttműködési szerződést kötött a Mediaworks Hungary Zrt.

Amint arról a FourFouFourTwo olvasói az új, immár a Mediaworks gondozásában június 30-án, pénteken megjelenő lapszámot forgatva is meggyőződhetnek, a havilap az eredetiből fordított nemzetközi és brit sztorik, a világfutball legérdekesebb és leginkább exkluzív interjúi, riportjai mellett változatlanul speciális magyar tartalommal is jelentkezik. Az új, júliusi FFT különlegessége, hogy a brit szerkesztőségnek sikerült egy lapszám erejéig vendégszerkesztőnek felkérnie Lionel Messit, aki nemcsak interjút adott a magazinnak, ténylegesen részt is vett a szerkesztésben, véleményezte az egyes cikkeket és az ő írásával kezdődik a folyóirat.

A világ labdarúgásában meghatározó FFT-brand mögött – jóllehet a magazint és a megújulás előtt álló FourFourTwo.hu honlapot az eddigi stáb készíti továbbra is – Magyarországon mostantól a Mediaworks értékesítői és terjesztői csapata, illetve a Nemzeti Sport, az NSO, a Képes Sport, a Népsport és a Sport & Style címmel fémjelzett teljes sportüzletága is ott áll.

Az FFT előfizetői és hirdetői az átállással semmilyen hátrányt nem szenvednek, ellenkezőleg, tapasztalhatják, hogy új lendületet vesz, és „a világ kedvenc futballmagazinja” minden eddiginél magasabb színvonalon igyekszik kiszolgálni az olvasókat Magyarországon is.

Vissza a hírekhez