Papliczky Pál

1979-ben szerzett jogi diplomát a Szegedi Tudományegyetem Állam- és Jogtudományi Karán, 1995-ben pedig marketing-kommunikációs szakértői diplomát a Budapesti Gazdasági Egyetem Külkereskedelmi Karán.
1991 és 1994 között a Figyelő, 1994 és 1998 között pedig a HVG hirdetési igazgatója. 1998-tól 2003-ig a Metro ingyenes napilap kereskedelmi igazgatója, majd 2006-ig a Népszabadság hirdetési igazgatójaként dolgozott. 2007 és 2008 között a Ringier napilap üzletág igazgatója, 2008-tól 2010-ig pedig az Epamedia közterületi reklámcég kereskedelmi igazgatója.
2010-től 2019-ig tanácsadóként dolgozott, médiaértékesítéssel és termékfejlesztéssel foglalkozott, többek között a 168 Óra hetilapnál, ahol 2015 és 2016 között a kiadó is vezette, 2016-ban pedig a Lokál ingyenes napilapnál. 2019-től a Digitális Közönségmérési Tanács Kft. ügyvezetője volt.

Copyright © Mediaworks. All rights reserved.