Bemutatkozás

Digitális evangelista, pályafutása során több nagy multinacionális cég innovatív termékeinek és üzleti modelljeinek a piaci bevezetését is vezette. János a Külkereskedelmi Főiskolán (BGF) végzett marketing szakirányon, majd a Pécsi JPTE-n szerzett menedzsment tanácsadás szakon másoddiplomát. Karrierjét menedzsment tanácsadóként kezdte, majd az Oraclenél vezette a technológiai termékek KKV és partneres értékesítését. Alapító tagja a magyar Google irodának, részt vett a Google termékeinek a magyar piaci bevezetésében és vezette a magyar és regionális hirdetőkkel való kapcsolatok kialakítását és a ügynökségi hálózat felépítését. A Google után a regionális TEN Media ügyvezetője és értékesítési igazgatója, majd a SAP Customer Experience üzletágának a vezetője volt, irányítva a szoftvercég CRM, marketing és e-kereskedelmi termékeinek a magyar piaci értékesítését. A Mediaworkshöz az Isobartól érkezett, ahol regionális üzletfejlesztési vezetőként építette a globális cég CRM üzletágát.
A Mediaworks stratégiai értékesítési és marketing vezetői pozícióját 2020. novemberétől látja el.