Nem hosszabbított licenc-szerződéseket a fiatalokat és a legkisebbeket megszólító termékeinél a Mediaworks: 2016. januártól megszűnik a kéthavonta megjelenő BRAVO Girl! és a havi megjelenésű Buci Maci magazin, valamint a neon.hu online termék is. A Mediaworks a fiatalok megváltozott médiafogyasztási szokásaira reagálva értékelte át ifjúsági portfóliója piaci lehetőségeit, ezért a magazinok utoljára 2015. decemberében jelennek meg.
Ugyanakkor a hazai piac egyik legjelentősebb ifjúsági magazinja, a BRAVO változatlanul havonta jelentkezik 2016-ban is, a Mediaworks gondozásában. A nemzetközi szinten több mint 50 éves BRAVO a fiatalok körében a legismertebb márka, melyből Európa szerte havonta 2,5 millió darabot vásárolnak. A BRAVO 1992 óta van jelen a magyar piacon.
Nem hosszabbított licenc-szerződéseket a fiatalokat és a legkisebbeket megszólító termékeinél a Mediaworks.