Frissebb, látványosabb külső és előfizetői akciók a Mediaworks megújult sportmagazinjában.
A jelenleg az 51. évfolyamánál járó Képes Sport az egyik legnagyobb múltra visszatekintő magazin a Mediaworks portfóliójában, márkaismertség- és kedveltség tekintetében pedig kiemelt jelentőségű. A Képes Sport életében kisebb frissítésektől eltekintve a mostani megújulás az utóbbi 6 év legnagyobb arculati változása. A frissítés érintette a logót is, amely a korábbi formát hátrahagyta, hangsúlyosabb lett és mostantól a teljes fejlécet elfoglalja.
„A magazin teljes átalakuláson esett át, letisztultabb, mégis frissebb, változatosabb lett. A hazai és nemzetközi sportolókat és eseményeket interjúkon, portrékon, összeállításokon és látványos infografikákon keresztül hozza testközelbe, ügyelve arra, hogy mindezeket sajátos hangvételben, izgalmasan tálalva tegye. A Képes Sport hétről-hétre természetesen egyedi posztereket is kínál.”– mondta el Bőle Tamás a Képes Sport felelős szerkesztője.
A Képes Sport megújulást előfizetési kampány kíséri. Az akció november 12-től 28-ig tart, az előfizetőknek a választott időtartam alapján különböző ajándékokkal kedveskednek: aki egy évre megrendeli a Képes Sportot, egy Pro Evolution Soccer 2015 játékszoftvert kap, a féléves előfizetés egy PlayIt Show belépőjegyet ér, aki pedig a negyedéves előfizetést választja, 4 db itthon nem forgalmazott Panini XXL kártyát és egy kártyatartó dobozt kap ajándékba.
A kampány házon belül készült és közel 40 millió Ft értékű megjelenésben fut tévés, rádió, online és print felületeken.
A Képes Sport reklámszpotja ezen a linken elérhető.
Magyarország piacvezető színes sporthetilapja mostantól új külsővel, de az elmúlt években már jól megszokott változatos tartalommal jelenik meg.