Március elejétől a Fanny hetilap megújult külsővel és új napon, szerdánként jelenik meg. A megújulás elsősorban a Fanny címlapját érinti, amely teljesen új layout-ot kapott, emellett az „olvasó a fókuszban” koncepció kibővítésével mostantól hétről hétre egy valós olvasó szerepel a borítón.
Az októberben megkezdett megújulás második lépcsőjével a Fanny elnyerte a szerkesztőség által kitűzött célt, egyedi, látványos, letisztult új külső megjelenést kapott a lap, miközben megmaradt a tartalmi változatossága: az olvasó a Fanny magazin segítségével minden – a hétköznapi életében felmerülő – kérdésre megtalálhatja a választ, legyen szó gasztronómiáról, divatról vagy szépségápolásról. „A Fanny megújulása egy sikertörténet. A tulajdonosváltást óriási érdeklődés követte, az első adatok pedig várakozásaink szerint alakulnak: a magazin eladott példányszáma közel megduplázódott*. Vásárlóink visszajelzései is rendkívül bíztatóak, így a Fanny újabb megújításakor már magabiztosan haladhattunk tovább a megkezdett és bevált úton.” – mondta el Titkó Zsuzsanna a Mediaworks Női, Gasztro és Ifjúsági üzletág igazgatója. A megújulást és a megjelenési nap váltását kommunikációs kampány támogatja, tévé- és, rádióspotokkal az országos és helyi csatornákon, city-light plakátokkal, instore, print és online megjelenésekkel. A kampány teljes tarifaárú médiaértéke közel 150 millió Ft. A lapcsalád másik tagja, a változatos recepteket, köztük neves séfek fogásait, háztartási és dekorációs tippeket, táplálkozási tanácsokat, program- és könyvajánlókat kínáló Fanny Konyha külső megjelenése is követi a főlap megújulását és márciustól letisztultabb külsővel és havi gyakorisággal kerül újságoshoz a magazin. (*2014.IV. negyedévi MATESZ gyorsjelentés; szeptember: 38 191 példány, december: 75 994 példány) |
Újabb arculati frissítéssel nyerte el 2015-ös, sokszínű és olvasóbarát külsejét a Mediaworks női magazinja.