A vállalati felső- és középvezetők, szakmai döntéshozók prémium gazdasági havilapja áprilistól új külsővel, a korábbinál provokatívabb tartalommal és nagyobb példányszámban jelenik meg. Kibővült a lap szerzőgárdája is, amelynek tagjait elsősorban a Világgazdaság és a Népszabadság elismert újságírói adják. A Manager Magazin Németország vezető üzleti, gazdasági magazinja: a változások célja, hogy Magyarországon is újra hasonló pozíciót töltsön be.
Ma a magyar lappiacon néhány gazdasági havilap verseng az olvasók figyelméért, a lapot újrapozícionáló Mediaworks nem titkolt célja, hogy a Manager Magazin ne csak visszaszerezze korábbi pozícióját, de egy fair, kissé provokatív és akár a humortól sem mentes versenyben mérettesse meg magát a piac többi szereplőivel.
A Manager Magazin mostantól havonta jelentkezik saját, a korábbinál lényegesen nagyobb terjedelemben feldolgozott címlapsztorival – sokrétű szakmai elemzésekkel, összefoglalókkal, publicisztikákkal az adott témában. A vállalati, iparági elemzések, trendek, üzleti folyamatok elemzése mellett a korábbinál lényegesen nagyobb hangsúly kerül az életmódhoz kötődő témákra. Az olvasók igényeinek megfelelően a magazin a mindennapi munkát megkönnyítő eszközök („kütyük”) és autók bemutatásával, utazási, sportolási tippekkel, gasztronómiai cikkekkel is jelentkezik hónapról hónapra.
Kibővült a szerzőgárda is, hiszen a Manager Magazint mostantól több mint 30, zömében a Mediaworks kötelékébe tartozó újságíró, közéleti, gazdasági vagy kulturális véleményformáló készíti, köztük a Világgazdaság és a Népszabadság szerkesztőségének tagjai.
A magazin külsejében is jelentős a változás: az új címlapkoncepció szerint a címlapon a fotók helyét a grafika veszi át, emellett a lap a korábbinál jobb minőségű papíron jelenik meg. A tervek szerint a megújulási folyamat júniusban ér véget, májusban már több mint 120 oldalon jelenik meg a magazin, de meglepetés jut majd a nyárelőre is.