A Mediaworks Hungary Zrt. több mint 15 milliárdos tervezett éves forgalmával, 700 munkavállalójával, több mint hatvan médiamárkával, többek között a Népszabadsággal, a Nemzeti Sporttal, a Világgazdasággal, nyolc regionális napilappal, női és gasztromagazin portfólióval, digitális média termékekkel, Magyarország meghatározó lapkiadó csoportja. Pásztor András feladata a kiadó digitális stratégiájának kialakítása és megvalósítása.
A szakember több tízéves online vezetői tapasztalattal rendelkezik, és nem ismeretlen számára a terep, miután az elmúlt években dolgozott a kiadó portfóliójába tartozó termékkel is. Pásztor András majd 9 éven keresztül fejlesztette a Világgazdaság Online-t: internetes stratégiájának kialakításától kezdve a web szerkesztésen át az online értékesítési programokig felügyelte a tevékenységeket. Továbbá részt vett a hírszolgáltatás megszervezésében a korábban Axel Springer tulajdonban lévő megyei lapok weboldalaknál. Pásztor András az elmúlt 4 évben a Live Info International-nél dolgozott projektvezetői, majd ügyvezetői poszton. Feladata volt többek között a 15 kiadót és 38 weboldalt tömörítő hazai partnerhálózat megszervezése; a külföldi piacra lépés megvalósítása; online video platformok és szolgáltatások nemzetközi kialakítása és a fejlesztések projektmenedzselése. Szelke Barnabás távozik a kiadótól. Rónai Balázs, a Mediaworks vezérigazgatója méltatta Szelke Barnabás közreműködését a Ringier Magyarország és az Axel Springer Magyarország korábbi termékportfóliójából létrejött Mediaworks 2014-es megalakulásával járó átállási kihívások kezelésében, melynek során a digitális portfolió mérete megötszöröződött. |
Szelke Barnabást 2015. október 1. napjától Pásztor András váltja Magyarország egyik legnagyobb médiavállalatának, a Mediaworks digitális üzletágának vezetői székében.