Március végétől még több tartalmat kapnak az Autó-Motor olvasói. A legolvasottabb autós-motoros magazin nyolc oldallal bővült, így áttekinthetőbb formában szélesebb spektrumát képes felölelni az autóspiac újdonságait.

 

Stílusában és tartalmi elemeit tekintve is megújult a születésének 67. évfordulóját ünneplő Autó-Motor. Hazánk legolvasottabb autós, motoros magazinja mindemellett a korábbinál 8 oldallal bővebb formátumban jelenik meg. Új rovatként bekerült a Szerviz sztori és a Retró – utóbbi tematikus vonalon eleveníti fel egy-egy téma évtizedes Autó-Motoros tálalását.

A Mediaworks kéthetente megjelenő közlekedési témájú magazinja belső dizájnját tekintve is változott. Az anyagok modernebb formát, látványosabb tálalást kaptak, amely a megújult fejlécekben, a több, izgalmasabb fotóban és az olvasóbarát tartalomstruktúrában is tetten érhető.

„Az autó-motor piac legalább annyira dinamikusan változik, mind technikailag, mind a dizájnt tekintve, mint az IT szektor. A megújult magazin ezeknek a trendeknek nyújt egy sokszínű, dinamikus környezetet. Úgy gondolom, hogy a lapunk ezzel a megújulással elébe megy az olvasói és hirdetői igényeknek is, sajátos tartalmi és képi világot tudunk nyújtani.” – mondta el Szabó Róbert, az Autó-Motor főszerkesztője.

A március végén megjelent lapszám exkluzív összeállításai többek között a Honda Civic Type R-rel, az új XC90-es Volvóval és az új X6-os BMW-vel foglalkoznak.

Március végétől még több tartalmat kapnak az Autó-Motor olvasói. A legolvasottabb autós-motoros magazin nyolc oldallal bővült, így áttekinthetőbb formában szélesebb spektrumát képes felölelni az autóspiac újdonságait.

Vissza a hírekhez