Sikeresen szerepelt a magyar labdarúgó-válogatott a 2016-os Európa-bajnokságon: a magyar csapat egészen a nyolcaddöntőig izgalmas, örömteli, történelmi pillanatokat szerzett a szurkolóknak.

A magyar válogatott mellett a Nemzeti Sport Online is kiemelkedő eredményt ért el a labdarúgó Európa-bajnokság első felében: Magyarország piacvezető sportoldalát több mint 1,2 millió egyedi látogató kereste fel a torna harmadik hetében.

Június 20. és 26. között is az NSO-n kereste a legtöbb olvasó a sporthíreket, 1 229 921 ember böngészte az oldalt a múlt héten, akik 21 588 464 oldalt töltöttek le ez idő alatt.

A Nemzeti Sport napilap internetes oldala az Európa-bajnokság első 18 napjából 13 alkalommal a legtöbb napi egyedi látogatót érte el a hazai sportoldalak közül, a többi öt napon csak az Index sportrovata tudta megelőzni az NSO-t.

Az Eb csoportköre és nyolcaddöntője során átlagosan napi 373 550 egyedi látogató tekintette meg a Nemzeti Sport Online-t, amely ezzel a teljes magyar auditált internetes piac hetedik leglátogatottabb oldala volt a június 10. és 27. közötti időszakban. A napi csúcsot június 23-án, a magyar–portugál meccs másnapján érte el az NSO 638 775 egyedi látogatóval és 4 589 149 oldalletöltéssel.

Az NSO Facebook-oldala is kiemelkedő eredményt ért el az Eb június 10-i nyitó napja óta: több mint 46 ezer új követő csatlakozott portálunkhoz, így már 431 ezer ember kíséri figyelemmel a Nemzeti Sport Online híreit a közösségi oldalon.

A Nemzeti Sport 2010-ben indított közösségi oldala a legnépszerűbb, legolvasottabb sport tematikájú híroldal a közösségi médiatérben, amely június 22-28 között 6,5 milliónál is több internetezőt ért el.

A magyar válogatott mellett a Nemzeti Sport Online is kiemelkedő eredményt ért el a labdarúgó Európa-bajnokság első felében.

Vissza a hírekhez