Közel 13 év után elhagyja kutatási igazgatói pozícióját Máth András, és távozik a Mediaworks-től. A szakember tanácsadóként továbbra is segíti a kiadó munkáját.

Máth András 2003 óta számtalan, a kiadó print és digitális termékeit egyaránt érintő projekten és feladaton dolgozott. Aktív részese volt termék indításokhoz kapcsolódó piaci előzetes felméréseknek, vállalati stratégiaalkotásnak, kialakította a hirdetés-támogató kutatási módszertant, képviselte a kiadót olyan lappiaci projektekben, mint például “Az Írás megmarad”, a Nemzeti Olvasottsági Kutatás megalapítása, Magyar Lapkiadók Egyesülete sajtópiaci becslés módszertan kidolgozása vagy a Digitális Közönségmérési Tanács megalapítása és vezetése.

Az elmúlt 3-4 évben András számos olyan projektet koordinált, melyek kilépést jelentenek a kutatás területéről.

-„Az új tennivalók iránti érdeklődésem egyre inkább eltér egy hagyományos nagy kiadóvállalat keretein belül ellátott pozíciótól – mondta a szakember. „Ez juttatott arra az elhatározásra, hogy távozzak a Mediaworks-től és a következő időszakban az oktatás és kutatás mellett az üzleti tanácsadás, vállalatszervezés, new-business területen is kipróbáljam magamat.

Büszke vagyok arra, amit a Ringier, majd a Mediaworks keretein belül elértem. Kicsit személyes sikeremnek tartom, hogy több mint 40 volt tanítványom, gyakornokom dolgozik ma a médiaiparban kutatóként, elemzőként, médiásként.”

A kiadó és a szakember együttműködése nem szakad meg, a továbbiakban közösen, projektenként határozzák meg, hogy az egyes feladatokon miként dolgoznak együtt. Minderről az érintett belső és külső – köztük egyesületi – kollégákat, partnereket közvetlenül tájékoztatják.

Közel 13 év után elhagyja kutatási igazgatói pozícióját Máth András, és távozik a Mediaworks-től. A szakember tanácsadóként továbbra is segíti a kiadó munkáját.

Vissza a hírekhez