2018. június 6-tól kibővült tartalommal, új rovatokkal, még változatosabb témákkal, valamint karakteresebb layouttal és képi világgal várja olvasóit az autó-motor magazin.
Az 1948-ban alapított, idén 70 éves jubileumot ünneplő autós magazin megújulását év elején nagyszabású olvasói kutatás előzte meg. A megújulás a „modernizáció és a hagyomány tisztelete” vezérelvek mentén zajlott, maximálisan figyelembe véve a fókuszcsoport eredményeit, az olvasói igényeket és véleményeket. Bővült a tartalom +8 oldallal, így új rovatokkal is gazdagodott a kiadvány: ilyen például az „ÖSSZEHASONLÍTÁS” rovat, melyben autókkal, termékekkel és szolgáltatásokkal is foglalkozik a lap. Az új „KIRAKAT” rovat férfiakat érdeklő, trendi cuccokat mutat be, erősítve a magazinos, „life-style” elemeket (pl. a fedélzeti kamerák, ikonikus vagy trendi karórák és kütyük, stb.). A klasszikus hírek rovat átalakult „TOP HÍREK” rovattá, melyben az autós iparág technikai újdonságairól és innovációiról olvashatunk majd, de akár meghökkentő újdonságokról is. Emellett kisebb, kiegészítő elemek teszik színesebbé, változatosabbá a hosszabb összeállításokat, pl. „am-TIPP”-ek, „am-INFOK”, „am-ÖSSZEGZÉS”-ek. A lap fontos pillére marad a motor és a sport tematika is – ami egyedülálló az autós lapok piacán.
A tartalmi frissítést modernebb layout, karakteresebb vizuális megjelenés teszi még hangsúlyosabbá. Frissült a logó is. 2018-ban az autó-motor kommunikációja két szlogennel fut: a magazin használni fogja az állandó szlogent („autó-motor- a vezető magazin”) és az új, „autó-motor – 70 éve vezetünk” szlogent is, ezzel is hangsúlyozva a jubileumi évet.
Az anyalappal egyszerre megújulnak az autó-motor tematikus különszámai is, az autó-motor EXTRA magazinok. Prémium minőségben és formátumban (az anyalaphoz képest is nagyobb méretben), magasabb oldalszámban (84 oldalon), eltérő tartalommal jelennek meg.
Vissza a hírekhez